17/12

Jahaja. är det bara en dag kvar av skolan. det är förjävligt skönt. har väntat på dehär jätte längre. behöver nog varenda timme av alla de dagarna till att sova, har vänt på dygnet totalt!

Idag ha jag vare och gratta kusinerna oxå. :D

annars har jag inte gjort ett skit. varit på förjävligt dåligt humör. men det är inget jag kan styra över.

Och det du är och skriver visst. fortsätt med de du. kommer bara bli värre. ooch då är jag borta. verkligen helt och hållet av de du har, gör som du vill. du har det helt val fritt och du verkar inte förstå. ocrkar inte bry mig längre. kan inte lita på något du säger! trodde de skulle bli bra, men du verka inte vilja de. jag sa bara vad jag fick höra. oj vad jag klagar då. Men vill du de ska va såhär så visst för mig!!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback