7/12

Ganks aså slapp dag i dag faktist. haha
Fy så ekligt de va :O haha

Idrotten i dag var inte precis de man längtade till men visst de va ganska kul ändå. :P haha Hade dans, och vi va hela 8an :/ haha a
Tränat gjorde jag ikväll oxå.. hade sån beslutsångest men det blev en träningskväll. känns riktigt bra. måste nog börj apå måndagar oxå. så jag får till något iår. men måste ta det lygnt eftersom mitt ben inte riktigt är bra.. men de som inte dödar de härdar ju!
Fick ett mail idag oxå. Måste verkligen prata med linnea i morgon. blir mycket roligare om man är fler som far :)
Var om ett hockeyläger till :D 19-20 dec. det är ju snart, blir till att afara till strömsund då!
Blir nog skit kul.

Jullov 18 :D

19-20 strömsund =)

sandra fyll år 23

Julafton 24

juldan= julottan och sen ishallen :) kan de bli bättre?

nyår 30 Övik
Hoppas på att det blir att jag får fara. vill verkligen fara dit :D

Ne ny måste jag gå och lägga mig är verkliegn trött :O



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback