Fredaah!

Jaah då är de fredag igen! känns bara drygt, tro jag ska gå och gräva ner mig..

Ja idag har varit en ganska så slapp dag:P haha
ganska så kul var de oxå. att dom kan vara så dum! hahaha

haha var så jäkla sjukt. haha ganska kul oxå. att dom kan håll på så. hellst du!
Tänk om hon fick reda på allt du gör. skulle hon ju typ döda dej. men de är ju en annan femma :P

Hahah annars har jag typ ba var jag och mamma, ingela och fixa en present till farmor.. och har varit i stalle t har jag oxå. men trodde nästan jag skulle kunnna lägga mig ner och dö!! Tror åt minstonne jag ska gå och hugga av armen.
Var ju på sjukan förra veckan för axeln men det är inge fel, och det käntes ju lite bättre men då var jag ju så klantig så jag ramla på hockey, landa typ på axeln och huve :/  så nu kan jag knapp vrida på huvet känns de som. och armen kan jag inte lyfta ordentligt så, msåte nog upp på sjukan igen. mamma ska fara upp på måndag och prata med stina kanske det händre något. för just nu händer de inge runt de...
Men annars så har jag match i morgon, känns inte alls så taggad till den längre, men det är bara att hålla ut! brukar bli rätt så kul ändå. än fast dom bruka va elak, men det ska man tåla. det blir ganska kul då dom jävlas oxå :P haha. men nu är de ju inte bara åsele spelare heller. kommer nog några från villis oxå kanske, kan nog behövas om ett annat :P
sen på söndag blir det nog sörnoret till farmor tvärt och vidare hem till ishallen. Då ha grabbarna match :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback