Fy

Då skulle man upp till stallet i morse men det blev inte riktigt så :O vakna 8 och tänkte gå ut men fick inte. så var bara att gå tillbaka till sängen, men gick inte att sova så gick ner till kristina och kolla på tv, och spelade Wii. satte mig vid datorn sen och satt där till lunch, sen gick jag ut till pållarna, men det blev bara en lill plutt som fick gå, var så kallt så jag orkade inte köra båda!

ja och nu sitter jag här igen, vet inte vad jag ska göra :O är så rastlös, tur jag har någon att prata med i alla fall. :P haahhaa

Men seriös jag måste till sandra, måste verkligen prata med hon. Sen så måste hon ju få sin present ju :O blir kanske lite sent. men det är ju bättre än inte alls. måste dit, det är så länge sen. tycker det är min tur att få fara till hon. 
Du skulle va bäst om jag fick fara, SNÄLLA! Kan  göra vad som hellst för att få fara dit på nyår! 


Tyck om dej! <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback