längesen

Nu var dte länge sen jag skrev :/

Fick lov den 18/12 = LOV
på kvällen skulle jag och sille till jocke men det blev inget, utan det blev disco, var väl rätt så kul, var lite jobbit ett tag men det gick ju över ganska så fort, eftersom vi var så många, typ Jag, sillen, gabbe, bella, jesper, och typ emil. kvällen gick rätt fort det var hem och skynda sig i sängen sen. för lördagsmorgon åkte jag och Linnea till ström på läger :) var många me faktist, vi var typ 15 st.
gick riktigt bra var lite svårt att spela med bara tjejer, var inte i samma tempo, nu då man ha spela med grabbsen sin ja börja och sen spela så, var ett helt annat tempo och allt blev bara fel, men det gick ju i alla fall. söndag var nog den dagn som var roligast, mitt lag var ju helt överlägsen på lekarna men då missa sista att gå över mål, men det var skit kul ändå. hade match mot u12. dom var ju fan bra, men det gick bra för oss ändå = Vinst. efter det så tog vi grupp bild och sen utsåg de vem som var bäst i åkningen elr ( överasskande insatts) känns riktigt bra att få de. för här har det inte kännts så men nu känns de mkt bättre. sen var det hemresa det var hahah.

Ja vad har hänt mer, jo just onsdag så var det glögg hemma, var riktigt kul men var tråkigt att några inte kunde komma. men finnsju flera än de.  hände inte så mkt mer, elr natten var kansk einte den bäst! bara för de! men men

24/12 JUL
Man fick mkt bra saker :D
- Wii :D
- kläder
- pengar
- modo biljetter :D
- godis
- morgonrock
- syndbok
- ljus
- hårborste
och mkt mer, är skit nöjd, hade inte varit dumt med en nu telefon. hahah först var vi bara hemma spelade lite sen for vi till noret till farmor och farfar. och åt och väntade på tomten. brukar inte tomten va tjock? han var ju tunn som en planka iår ;) haha kanske var tomtenissen som fick komma iställe. hahah  sen var det att fara hem och då var det bara att ta de lugnt efter en toppen dag. satt uppe till typ 1 sen gick jag och la mig för att jag skulle upp på julotta. haha klev typ  upp 06.15 var uppe i kyrkan kvart i 7 trodde faktist att det skulle ta längre tid än vad de gjorde att va på julotta. var hemma typ 8 gick och la mig sen väcktes jag kl 11 för vi skulle upp på ishallen för det var hemvändarmatch! var mkt skoj där idag, drill drilla på isen sen var små knattarna ute och åkte med fackler+ en match. blev 3-3 i matchen för hemvändare och A- laaget typ. sen var det ba hem tvärt och sen begede vi oss till bullergården på middag. var kul lekte med lill gabbe, tro inte det finns någon busigare onge :D 

annars har det inte hänt något mer på lovet, än så länge man får se vad som händer och sker!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback