Lycksele

Fy känns lite konstigt att fara och rönka mig i morgon, har en känsla av att det inte äör som de ska men.
Men ska intala mig att dt är bra :P Får kanske höra om jag behöv operera mig igen, men troligtvis kommer jag ju göra de till vårn då de vill spiken ska ut! Men tyck ska spiken ut kan dom väl göra de nu iställe för att vänta till våren, får om de gör något nu så kommer erren att läka ihop i ordning och kanske inte syns lik amycket i sommar. än om jag ska göra de i typ maj!
Tro det måste va något allvarligt fel på mig, måste typ byggt ihop mig elr, eftersom jag har problem överallt. är det inte benet är det nåt med bröstkorgen äör de inte det är de axeln, vad kommer här näst? :P haha

Nu är detinte länge kvar till jul alls.
Jag har inte fått min julkänsla än + att jag vet inte vad jag vill ha ;)

22 dagar kvar



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback