Match

Då har man vare på match idag då! hade inte alls lust att spela, men for ändå. det gick ju bra i alla fall. vann med 5-3 typ andra matchen vunnen i år :P haha Känns bra i alla fall:P haha
Men vännes har en förjävligt varm ishall :O kan inte säga annat. man behövde inte röra sig nåt utan att de typ spruta svett :O
Hemresan var rätt rolig. elr beror ju på hur man ser det :P haha Skulle jag varit mamma hade jag og tyck det var förjävligt men.

Hahah tro man skulle kunna gräva ner mig elr nåt. för allt verka ju va fel på mig, axeln jävlas så sjukt mycket.. tro oxå det är något med nyckelbenet :S måste nog upp på sjukan igen.. om det fortsätter så här. alvedon hjälper inget i alla fall.. fick resept på alvedon för de skulle bli bättre men det hjälper ju fan inte.. ligga stilla i sängen är typ de ända som inte gör ont nu :O



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback