Onsdag.

Heej heej

Förstår inte vad det är? vaknar aldrig på morgon längre! slutar med att pappa elr någon kommer och väcker mig typ 20 över 7 :O Vet inte vad det är. känns bara jobbigt, förmodar att det är för det är så konstigt väder och de är mörkt då man vaknar :/ men när man väl kommit upp så går det ju bra.

Hade prov till idag, kunde allt utan till då jag gick till skolan, men när jag väl skulle göra det så hade jag glömt allt om Jan fridegård :s men det gick ganska så bra ändå. Vi hade typ en timme på oss. men jag höll nästan inte på bli klar, satt typ 5 minuter längre och stressade för att bli klar. var så mycket jag skulle skriva, blev typ 3 A4 papper på båda siderna :O käntes som de aldrig skulle ta slut. Men hoppas det gick bra i alla fall, att det blev godkänt i alla fall :D Sen ha vi haft dans oxå idag. var inte precis en höjdare men. det gick ju, slutade med att jag fick dansa med birgitte. Hahah det går de med, men har  inte en chans att hänga med men :P haha Tur vi ba ha två gånger kvar. Fast då har vi Dansdagen på tisdag, hela högstadiet, tycker jag inte alls om! Men det brukar ju gå bra ändå, tur det inte är så länge :P

Annars i dag har jag inte gjort mycket, elr det har vare komfa. Tycker fan synd om Bengt, ingen verkar visa respekt för dej.... Alla tro dom är nå, fattar inte vad folk gör där om de bara jävlas och inte gör som det blir sagt. Ni får väl tycka vafan ni vill om mig. Jag tänker inte bara på mig själv, som ni verkar göra. Ni borde nästan gå på lekskola iställe,verkar passa några stycken mycket mycket bättre, än de här.

Tycker det är dålig still så som du håller på med. Kom och säg de direkt till mig istället för att gå runt. Jag gör som man ska i alla fall. Man ska fan va seriös, men det verkar inte du direkt vara precis. Hatar verkligen folk som håller på som du gör....



STÅ PÅ DEJ

2009-12-10 // 14:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback