rönkning

Då blir det till att rönka sig igen.
Känns inte alls bra. dom har inte hittat något tidigare, så vf kommer de hitta någonting den här gången. men man kan ju alltid hoppas i alla fall. men när det blir vet jag inte. kommer nog efter jul någon gång. han tro att nyckelbenet släppt ur fästet :/ och det finns typ inget att göra åt de :O

annars i dag har jag inte gjort något alls egentligen men, har vare på skolan var på komfa sen följde jag silvan ner på sporthallen och kolla då emil och jesper typ hoppa och sånt. sen for jag hem och då va klockan typ 8 :P haha vare borta från 8 i morse till 8 ikväll typ. känns som jag inte gör annat än är borta. men sånt måste man oxå få göra ibland. haha 
blir filmtittning på fredag ;) hehe blir säkert bra, haha sen blir det disco oxå. hahah





 
IDIOT?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback