Sandra helg

Ja denna helg har blivit ganska så lyckad den med :P haha

Helgen har varit skit kul :P haha
Fredag: Sandra åkte upp med fredrik till åsele. kom typ kvart i 7, var hemma ett tag sen typ for vi upp för att kolla fyrverkerierna. Var med typ sillen gabbe, bea, matilda och rasmus, sen så var vi och skulle kolla å de skulle drilla men gick inte så värst bra, musiken ville inte som dom! sen fortsatte vi ner till charlotte prata en stun. sen var det match som gällde, haha gick inte så bra för dom, men det är ju inge ovanligt. Sen så hade jag de lite jobbigt. har verklligen inte släppt de än:O men måste verkligen görare. sen var vi upp på samhälle igen, för det var inge kul. var upp till fredrik för att kolla till de små grabbarna. när vi var på väg ner blev vi utskälld. hahah sen prata vi med marica lite sen åkte vi hem. var fullrulle hemma ändå så. gick och la oss typ halv3-3 någon gång :P

Lördag: klev upp vi typ 9 för att skulle packa föratt fara till umeå. haha var fan ganska så kul. haha alla verka gilla dej, haha blir typ helt besatt va dej haha´. vann gjorde vi oxå. var ganska så bra :) haha har typ gått rätt så dåligt för oss. och i pausen då vi gick in. så ja vad hade den lilla ongen gjort då? jo tog medsig fika bäggen :O käntes inte alls bra att inte äte nåt men det gick bra ändå. hahah var på max och åt efter. grabbarna kan verkligen underhålla. men fick lite skäll men och,var skit kul i alla fall. hemresan var ganska kul den med. fick i alla fall skit ont i fingrarna :P haha men kricken var inte så bra på det :P när vi komme hem så fick vi skjuts av fredde, och kompani hem. var barnvakt, haha såg saw 2 haha var första gången jag var mer rädd än sandra tro jag ;:P hah aför alla andra gånger så har jag somnat ifrån den :P sen så blev vi lite barnslig :P haha men det får man va.P haha men somnade ifrån den filmen och vakna då mamma kom hem. haha gick ner och prata och nu kan jag inte släppa de hon sa.. haha men det går hon över så småning om :P haha gick och la oss typ halv 3 men somna inte fören efter kl 5 ;) haha

Söndag: då följde vi lovisa och dom på julfest :P haha den var faktist riktigt bra. men tanterna bakom oss satt och klaga p åallt de gjorde på scen. sen blev det hockey tajm igen. haha dom vann med 6-3 mot storuman. stod typ 3-3 när det var 4 min kvar. men slutade 6-3 :D sen var vi hem pratade med mormor så hon kunde fara lite senare så vi kund efara och kolla lucia. haha sen typ 7 for hon :(
Så nu är det ba så att jag sk atill hon på nyår:O haha Mamma jävlades med mig innan hon ksulle fara oxå. jag lova hon får aldrig mer komma hit om jag inte får fara till hon!

Måndag: idag har varit den slappaste dagen på hur länge som hellst tro jag. börja med att vi fick träna till provet i morgon, sen timme två och tre innan lunch fick vi se film:P haha filmen hade jag sett en gång men ändå. allt är bättre än att jobba :P hah avi fick se tuppen. HAHAHAH sen var lunchen ganska så kul men fick så sjukt ont imagen så jag trodd jag skull spy :O haha men får skylla mig själv. haha sen efter lunch blev det en timme till med film, somnade då men det gör ju inge ;) haha sen så hade vi en timme dans sen var denna dag slut. var den mest slappa dagen nånsin:P hah

imorgon blir det prov, och lite annat sen ska hela högstadiet dansa :O haha. kommer inte gå så bra men allt är bättre än att jobba :P haha




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback