tisdag

väcktes typ kvart i 7 för kristina skulle på dagis på lucia. var inte riktigt det jag ville då men. hade ju inget annat val än att kliva upp och fara, var ganska mång aoch koll apå dagis. haha
Annars har det varit en ganska så slapp dag, såg film de två första timmarna sen matte innan lunch. gick riktigt bra faktist tro aldrig vi varit så duktiga någon gång. (a)
Sen efter lunch så hade vi prov, gick väl sådär, tyck de vi hade läst på inte hade nåt med provet att göra. vet inte vad hon tänt på men. gick nog rätt bra ändå. hahah tog typ 20 min sen gick jag. sen typ 10 över 1 så skulle vi ha dans eftermiddag elr det var ba i typ 1 och en halv timme men ändå. haha gick ju bra de med. 9orna var riktigt stilliga ;) nästa gång är det våran tur, får se hur ddet blir med den saken.

Efterskolan var det bara att fara upp på sjukan, skulle kolla upp axeln hos sjukgymnasten. men hon visste inte riktigt vad de kunde vara, mycket troligt har jag varit och knäckt till nyckelbenet elr nåt skit, för de trodde hon var sne :/ tro allt går åt pipsvängen för mig. sen så ska jag till läkarn i morgon för att kolla, kanske måste rönka och kolla. sen blir det sjukgymnasten på torsdag igen för att se om jag ska få nå program för axeln. sen ska jag oxå till optikern på torsdag för att kolla syn och skicka efter typ lincer :D blir säkert bra de.

Helgen blir det ganska så mycket att göra :D
Fredag är det först och främst disco sen ska jag och sillen fara och se film ;) hehe blir skit bra. kommer nog bli en lyckad kväll. sen beger jag mig till strömsund på lördag på hockey läger, till söndag. blir slit bra. får se om jag får ha med mig linnea elr om hon tänk skita i och följa. sen får jag se på tisdag om jag följer grabbsen till villis :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback