:)

Fredag
Var och tog svinsprutan i dag. gick bra men var så nervös/rädd när vi var på väg upp på sjukan. Är så jävla sprut rädd! men dom skicka in mig för eftersom jag var rädd. det var bara så om jag kom tillbaka och inte livrädd så skulle resten oxå våga ta den:P hahaa
Har varit ute med gubbelubben och donna oxå. gick bra har börja träna gå om och bli omkörd. och det är så kul ser verkligen hur han tar i för att hon inte ska komma förbi!
Annars ha jag vara sutte och vänta på att bussen till solberg skulle komma så vi kunde hämta sandra! hon åkte buss för en gångs skull ;) Hahaha tro fan inte jag skrattat så mycket på hur länge som hellst som på vägen hem. det var typ Jag, sandra, Danne och patrik. hahah så jäkla sjukt egentligen. hahah Men när vi lämnat av patrik och danne i gafsele så var det bara till att fara hem. sen så for vi upp till fredrik elr först var vi ute ett tag. och tro alla håll på stirra ihjäl sig om jag ska va riktigt ärlig. hahah sandra har nog några beundrare här. haha rättare sagt halva åsele, men i alla fall eftersom vi for upp till fredrik var för jag lånade hans tv . Han skulle typ ut och va chaffis men han var kvar och såg film med oss. haha elr jag såg inte så mkt film mådde så dåligt. somna typ hundra tusen gånger, men blev inge länge för då var det en viss person som slog mig i huvet med en kudde. haha så de gick inte så bra. tro jag hade typ feber efter sprutan, för svettades och frös om vart annat. medans sandra och fredrik höll på svettas ihjäl och ville öppna fönstert men se de fick dom inte! blev inte en sån lång kväll. tro vi for hem vi 2, och gick ganska så fort att somna.
Lördag
Vaknade typ kl halv 11 då kristina, så gick vi ner och fika. sen känns de som vi inte gjorde något fören klockan blev halv 1 för då for vi på ishallen. gick rikigt bra för killarna, blev en vinst för dom. och tro alla hade de roligt oxå, alla fick spela. haha sandra tyckte det var för jäkligt kallt. haha när vi varit där så for vi hem. sen sluta de med att vi var hos fredrik och såg film igen :) Tro han är lite konstigt faktist. det är ju tänkt man ska svara då de ring, men de gör inte han :P haha Typ 12 kom charlotte förbi. va hade sjukt kul. haha var bara synd vi gatt hem så tidigt men men. såär det ibland. hahah

Charlotte kom med kontrakt typ 00.00


 Vill inte va me på kort :(


Söndag
Mamma kom in och väckte oss halv 12 elr var väl mig hon väckte. haha kasta en prydnads hund på mig. haha vi var ner och åt. sen for mamma och pappa så vi gick ut i stallet, men vi blev så lat så de blev inge hästar rörda på. haha.  halv tre kvart i tre gick vi till ishallen för att se hur det gick för grabbarna! tyck det gick riktigt bra. blev in vinst i här med. men såg ganska så roligt ut på en viss person. haha kunde inte sluta kolla. vad kan de bero på? haha ja den som de visste. haha. men tycker det var förjävligt att de måste hända så  här nrär det är spelat klart. vafan var de bra för. clemensnäs spelare slog till mathias i magen så han föll ihop på plan då de skulle hälsa för en bra match. fyfan. men men. sen for vi hem och år. sen skjutsade vi hem sandra, elr till solberg. och hämtade upp patrik i gafsele. haha jo tjena att han prata mkt. haha Satt ju tyst hela vägen till solberg, sa inte ett ljud!
Måndag
Ja vad har jag gjort idag då? jo vare hemma från skolan, mådde inte alls bra! så gick och la mig igen. med två täcken. och mamma kom in och väckte mig kl halv tolv och sa det snart var mat. så då gick jag ner, åt sen la jag mig på soffan med täcke. tog med ork till att gå ut i stallet oxå, följde marica. elr blev hon som följde mig. eftersom det var mina hästar vi va ute med :P haha gick in för jag hade sån huvudverk, käntes inte alls bra. har pluggat klart till i mogon oxå,. så har inget ja måste göra efterskolan i morgon.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback