Går för fort :/

Då var denna helg borta :/ Det går aldelles för fort! Man hinn ju typ inte göra något alls. Men det har vare helt okej denna helg oxå..
Fredags var ju toppen! men tro inte mamma var så glad, när man inte kommer hem i nan tid. Men de gick i allla fall bra.
Kom typ hem 4 och fick inte sova länge alss innan lill syrran gick och slog på tv, typ 8 och då kunde jag inte sova längre :S Så klev upp typ halv 10 och satt mig med henne, sen gav de av till ishallen, gick inte riktigt bra, men är i alla fall nöjd med mitt spel. känns som ba jag som gör nåt. elr finns ju några men :P
Var på badhuset sen efter det, var väl rätt okej. men hade inte alls någon lust till de. blev ganska många där. typ 36 st. typ hela släkten på pappas sida, sen var typ Pierre och veronika kricken och linea. och Sen var vera och dom där oxå. efter de for jag en sväng på ug med Sanna, Den andre och kricken  och kolla på nå skit.
Var inte där så länge. for hon och la mig på soffan ett tag och såg tv, och somna. det var ju verkligen lyckat!
Ja vad har hänt idah?
Nja typ vare på gudstjänst, vakna typ halv 11 och kom på jag typ skulle va där kl 11 :O Men de gick det med. Det var typ vi komförmander som skulle hålla den idag. Hahah
Känner mig ganska så stolt!
Efter de så for jag på ishallen, gick väl rätt så bra där oxå. alla matcher vann´s


Visst jag gör fel jämt, är jag som aldrig kan komma, säger aldrig något.
Vafan skyll du på mig för. jag har fan inte gjort något. är inte mitt fel du inte kan. Kan fan inte skylla på mig heller då Jag har något. för du har ba skitit i och komma flera gånger. och Nu då du kan kanske inte jag kan. kan du ju  fan inte bli sur på mig.. Gör Vafan du vill, Skyll allt på mig. visst gör de. då blir ju allt mkt bättre.. Jag ska va glad så fort Du inte kan. men så fort jag inte kan, då är det en helt annan sak!!
HATAR DET!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback