Jaahaa ;)

Fredag var riktigt bra faktist. börja med att jag var med silver sillen, sen fick jag lite sms och sen ringde de så fick skjuts hem! Charlotte janne och klemet var och hämta mig. hemma var det väl som varje fredagkväll nu på ett tag! tro det har blive det nya Ug nästan! hahaha var då mkt fart här.
Prata med dej fick jag göra oxå. var kanske därför jag gatt hem. men det var mycket roligare hemma faktist än att va ute, i alla fall på fredagkvällar! heheh var mycket roligt. hahah
" han är ju alltid snäll"
heheh haha men de tycket inte riktigt hon men ;) hahaha
hahah sen kom emilia och felicia hit. men dom för lika fort igen. tyckte inte de var så kul. kan ju förstå vf. men ba efter typ 5 min efter dom farit så ringdes Emilia hit igen!så hon satt i köke ett tag sen ringde de coh hon gick ut.

Sen började klockan bli rätt så mkt för jag skulle upp tidigt till umeå på lördag. så skulle kolla datorn innan jag gick och la mig. men de sluta med att jag satt i tv rummet och prata :D
Ja det är fan inte lätt jämt, men allt går. det är bara en fråga om hur man ska lyckas!
"jag är här på den sidan, hon är 35 meter bort det går inte"
Det går visst jag lovar de gör de!
hahah nja sen gick jag och la mig efter typ en kvarts prat :P haha hoppas det är så...
" man ska säga de man tänk"
och vem fick jag inte sms av då jag lagt mig? kan ni gissa de elr?
Marica,Ulf, Janne & pappa

Marica & Ulf

Klemet & Janne


BÄST ;)


Tycker du är förjävla gullig!
Tro jag blibi kär :] <3


Gick inte så bra i umeå, fört när vi väl kommit iväg så hade jag glömt medicin jäveln! men det var ju inge att göra åt. hade första matchen kl 10.15 det, gick inte alls som tänkt tro jag.
Fick byta omklädningrum fram och tillbaka, så jag tro jag har glömt något känns de som. haha men det får vi se sen. Andra matchen var 14.45 . det matchen gick väl bättre men gick inte alls bra den heller det blev 2 förluster alltså.
På väg hem ville alla vi skulle stanna och äta. men det blev inte så. vi stanna ba på statoil och var  in där tvärt. men hade inte alls lust att stanna. ville hem så fort det vara gick, men att killar ska va så tjatig. dom får alltid som dom vill! kom hem typ kvart i 8. for hem packa upp, sen begede jag mig till kusin vitamin. var där ett tag såg några filmer. elr typ avsnitt. haha charlotte kom och gav oss sällskap oxå. Pratade om fredagskvällen, men tro du har lite dåligt minne. haha men livet är int elätt jämt, men kul hade vi i alla fall. sms lite gjorde jag oxå ;) heh e
"Poker och whiskey" haha

och idag har jag typ inte gjort annat än att äte lite tårta och kört lite häst. tror jag snart kan fara ut själv och träna. så vi ska va i topp trim till våren!HAHAH ska vi visa vad vi går för. efter det så for vi till farfar och farmor ett tag. sen har jag inte gjort mycket allt idag. sett ensam mamma söker. och varit datanörd!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback