Jaahap

Då är typ den här helgen slut!
Har varit en skit rolig helg, elr bättre än vissa andra i alla fall.
Fredag så Va jag & marica och hämta lilla sandra i solberg, var typ till tjal och tanka. HAHAH
Kan ju inte direkt säga att det gick så bra för han, men glad var han ju ändå...
Kom typ hem och  jag fixa typ fika och tjafs, sen for typ marica hem. och Ja vad gjorde vi då? minns typ inte. vi satt uppe och vänt apå att hon skulle svar aså vi kunde fara ut, så fick jag ju ett samtal =) haha gjorde typ min kväll  haha .
Men hos marica var det ganska så lugnt, haha Men sen kom klemet och ja vad ska man säga. HAHAH säger jag bara. Men han for lika så snabbt. Men for över till kusin min oxå. haha där var det inte så mkt fart heller, elr jo kan man ju säga. än fast vi inte var så många, vissa låg ju och sov i köket haha, det går de med, men gick över och så for vi ut typ en hel hög, men sluta som alla andra fredags kvällar hemma hos mig, och folk är här tills jag vet inte gud hur länge.haha gick och la oss typ 05.45




Var lite bilder, Har typ hundra till.
Men orka inte lägga upp nu :O



Så blev inte så mkt sova eftersom marica ringde och väckte upp oss kl 09.04. skulle följa hon och hämta hö i tjal. haha var lite tröttsamt att åka i väg men gick bra i alla fall. Lasta hö och var in till hennes farmor och fika (a) sen var vi och hämta upp jocke som skulle upp till ishallen skulle fara på match, ja och vad gjorde han då? Jo tog min plats. Gick typ fortare till åsele än vad de gjorde när vi for dit. När vi kom hem så hade mamma och pappa typ ja gjrot hur mkt mat som hellst och var typ ingen som åt, se bestämde vi att marica fick göra stallet så slängde jag HÖ. Var ut med hästarna idag oxå. var riktigt kul men gick lite åt skogen oxå. hade komme oss halvvägs då häst Fan stack, var inte precis det jag hade tänkt mig, men gick ju bra i alla fall. dog ju inte och fick inget brutet :P haha . Sen ringde Marica och fråga vars vi va, för då hade klemet fare så hon ville  följa oss i stället, så vi tog en längre sväng då. haha Men det var så sjukt, hahah. tänker inte säg avad det är nu men ändå. så jävla fult. :D
Så de blev ingen ishall idag :/ Fan, jag som skulle jävlas lite!

Kvällen var lite seg i början kan man säga, eftersom vi somna och klockan var typ ba 6. och pappa kom in typ 7 och fråga vad vi gjorde. var ju lätt att svara på de då man sov. haha Var och handla godis och for hem och kolla typ robinsson karibien. sen begedde vi oss till kusin vitamin. Käntes kanske inte riktigt rätt där ett tag men gick över, när han kom in igen, var sjukt kul alltså, synd ba vi inte fick fara till villis för mamma! haha men vänta du vara det kommer snart :P haha
Sjukt Kul, du ska bara veta. Om du fattar att de är du jag mena :D


Heej heej. Nu ska vi gå och lägga oss. precissom alla andra "Små" barn!


Bästa helgen på länge! :)) allt mitt deprimerande humör är boorta! (Y) <3

2009-11-22 // 18:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback