Kan ju hoppas

Då har halva veckan bara försvunnit ba sådär!
Vaknade i morse och var inte alls på något bra humör elr något. hade ingen lust att ga på skolan men det var bara att ta sig och kliva upp. Förts timmen gick väl sådär, gloserna givck bra och texten hade kunnat varit bättre. men nu är de så jag kan det verkligen inte. suger verkligen! ne men alla typ tyckte jag såg död ut. hängde inte med på något dom satt och prata om. känns inte så bra. + så har jag super ont i axeln, och bättre verka det inte bli heller! men det som inte dödar de härdar!
Idag åpå idrotten kom det rn tjej/tant kallare vad du vill, och skulle lära oss lite showdans. men var inte riktigt min starka sida :P haha steg hit snurr dit haha. gick inte så bra. men hon tyckte man var dukigt! ne dans är inge för mig, och kommer nog inte bli heller. Men de där 50 min gick fort som tur var.  På matten idag gjorde jag inte så mkt. typ 5 tal. sen var jag klar med de kapitlet vi skulle ha nästa vecka så vad gjorde jag ? ja vad kan man säga. typ hjälpte de som ville ha hjälp. kände mig som en fröken :O haha 

och nu sittre jag här och försöker få till några vettiga svar på hemskrivningen men det går inte speciellt bra! haha 
sitter mest och tänker på något annat, elr kanske inte tänker utan har massa annat för mig :P haha  

Kan ju hoppas att det blir som förra helgen. dfe kommer jag studsa fram och tillbaka hur länge osm hellst!
Fast du kanske tänk göra som dina Vänner tycker. så får se vad som händer. Men kan ju hoppas. För vi gör ju inget som är olaglit i alla fall.
Hoppas du kommer ihelgen . finns mycket att hitta på!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback