Less.

Då har denna måndagen gått, känns bara så drygt att veckorna ska va längre än helgen ju. för Helgen som va var ju fan den bäst på länge! Vill spola tillbaka tiden lite bara.
Men idag har det varit en ganska så lugn dag på skolan, hände inte så mkt,men hade mkt att prata om med dej! gick ju super och alla är glada. idrotten idag var inte riktigt någon hörjdare, Basket är ju de tråkigaste som finns. men tur man har ett sånt lag och vi är långa så vi vann! då var det bra i alla fall, vi var typ Jag, Felicia, Linus , Oskar, Vincent Rasmus typ. haha

Sen har jag varit ute med mitt lilla bustroll idag! det gick super. han blir bara bättre och bättre för varje gång jag kör.. kan nog fara ut själv om några dagar, känns för jäkligt bra. Har oxå hunnit plugga till i morgon. känns riktigt bra de, så man ligger i kapp igen!

Vad ska man säga. Vet inte hru när elr något! Någon som kan hjälpa mig?!?
Är fan kär :]
Kan bara inte fatta det än, får se hur de går


I'm always here, and you know it! :)

2009-11-11 // 16:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback