Lördag

Går dagen var väl helt okej!
Var ut med alla hästar, det gick super duper. Trolle ser så  rolig ut, studsa med rumpan som en studsboll! Men gjorde inget annat dumt i alla fall. Sen var jag och Marica ute med Donna och Iliax. Hon får mkt träning nu utan stigbyglar.haha
Sen var jag typ ba hemma, skulle egentligen följt Sillen på Ug men känntes inte så lockande så följade mamma och pappa en sväng, sen gav de av upp till kusin vitamin! Där var det fart kan man ju säga..
Efter ett tag kom Emilia och Louise förbi en sväng. men blev inte kvar så länge..
efter ett tag for typ alla till dorro, så de var jag Charlotte och Fredrik kvar! Men då kom ju naturligt vis han oxå!! Hatar han verkligen, men gick ba i alla fall. kan ju tänka så.
Började dra mig hemmåt kvart över 3 eftersom Chaffisen var lite sen jag han gå halva vägen hem innan hon kom!
Men de gick bra de oxå. behöver den lilla motion jag får

Ne nu ska jag gå och packa, ska fara på badhuset,Kommer nog bli ganska bra! Men jag vill egentligen inte bada, men lite måste man ju i alla fall.

Heejs Heejjs



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback