Nada

Ja vad ska man säga egentligen?
Idag har det väl varit en sådär dag. har inte riktigt varit på humör för någon ting. men hade i alla fall utvecklingssamtal idag, gick bättre än jag hade förvänta mig faktist. Men hade ju kunnat varit bättre. men så är de jag få ta  och kämpa lite nu. så det går som tänkt. 
Annars har jag pluggat för jägarexamen, och ja vad har man mer gjort typ ingenting. måste få mkt att göra något mer än att bara sitta hemma och ja jag vet inte..

Har i alla fall mublera om i mitt rum nu. ser ut som ett helt annat rum, har kastat ut skrivbordet. så det ser jätte tomt ut. flyttat sängen och rensat bort en massa saker. har typ inget kvar längre, men det är bra. för då blir det inte så mkt att städa sen.
Mamma har målat om en fåtölj och bytt tyg. så nu har jag mig en egen lite myshörna där oxå, sitter där jämt nu. än att sitta här framför datorn och nörda mig. Men tycker mitt rum blev bra, är bara de jag skulle vilja tappetsera om oxå. men kommer inte bli så, men det blir bra i alla fall!

Jag klarar inte det här längre. Jag tror jag blir galen, kan juinte tänka klart på gtund av de. men det är ju något spec oxå. Har inte kännt så här tidigare, så får se vad som händer. Kan ju funka och de kan gå åt skogen. Kan ju hoppas på de inte går åt skogen med de. men är de som känns mäst nu :( 
Fattar inte, har inte tänk/känt så här. och du har typ bott här ganska så länge. haha 
Gullunge <3 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback