Piss

Ha träna då :P haha
Var inte riktigt min höjdar kväll i kväll :/ glömde ta medicin innan jag for så gick ba åt helvette. men är man tillräckligt tjurig går allt ;) hehe Match på Lördag då :) Känns lite drygt att fara så tidigt men de går nog vägen i alla fall ;) haha 
Så jävla sjukt :O haha 
- undra vad hon har för sång i sängen då?
- hahah ja, men tycker synd om den som är där. :P
Hahaha så jävla elak dom är alltså :O hahah Dom ska ba veta vad jag kom ge igen :P haha vänta ni bara ;) haha

Fan :O Jag tro jag kom bli sjuk igen :O jag vill fan inte de :O
Är ju typ ba 3 veckor sen jag låg  i 40 i feber en vecka :O så vill inte de ska börja om igen :/ men är ju typ de det kommer göra :/ men får se. de kan ju gå över. ;) jag ska lita på dej då går allt rätt :D

Jag visste de skulle bli så. men jag tänker inte säg anågot. det får bli som de blir. har börja tappat taget nu. och kommer fortsätta om de fortsätter så här. så tänk på vad du säg innan du gör de.
Känns inte så bra just nu. allt går upp och ner. men har gått bara neråt nu den sista veckan.
Hemma är jag sur och förbannad på de. men jag måste ju försöka att håla humöret uppe under skolan och de går rätt så bra än, men de sjuker där oxå.
Tänk på vad du säger. 


» mamma

Kan du skriva lite vettigare utan massa krumelurer och haha och hahaha . Blir bara jobbigt att få nåt sammanhang .Kram Kram

2009-11-06 // 09:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback