stress!

nu var det ett tag sen jag skrev men de kommer bli bättre jag lovar.
Helgen var väl rätt okej, elr var ba fredag förutom de som var just där vi typ 12 men annars var det rätt bra ;) hade ju sällskap till typ halv 6 på lördags morgon ;) hehe Var sjukt kul ;)
Jag vet allt (a)
Nu har lovet slutat och det är dax att vända tillbaka dygnet och komma isäng igen ;) haha är inte min starka sida :P haha men har väl varit rätt så bra ändå :P har ba typ slumra till två lektioner men inget märktes ju (a) efter som va had film :P har oxå utvecklingssamtal snart. känns inte så bra :/ har kanske inte riktigt gjort som jag skulle men ;) det är sånt man får räkna med!

Har börja hålla på med trollet nu :D snart är vi nog på benen och i träning igen får jag hoppas. :D har lite problem i skogen och har inte självförtroendet där. men tar man de i den tid han vill blir de bra :) har varit ute nu kanske 7 dagar och första dagen kunde han typ inte ha vagn bakom sig. Men nu sitter jag därbak och kör igen :) men pappa har ett grimskaft som han kan hjälpa om de blir nåt. men han sitter vi vagnen nu :D så han klarar av att springa själv utan att ta tryggheten i någon anna än sig själv. Nog kommer det fixa sig :D


Nä nu ska jag gå och kolla Andra Avenyn :D 
Heejs  



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback