Trött.

Nu är jag ganska så trött. Har varit en super helg alltså! Tänk om de kunde vara så jämt. Verka ju varit bra med sandra oxå :D Eftersom hon är på sånt humör nu!
Tyck hon kan komma varje helg, det är bäst då! Hehehe

Känns ganska så jobbigt nu denna vecka, massa läxer och sen har vi hem skrivning tills på fredag. så måste nog ta hem de snart ;) Var till läkarn idag men det ger ju ingen ting!! Jag har något fel i axeln, men enligt hon så var det inge fel och att jag bara sak vila. jo tjena att jag kom kunna va still och inte göra något med armen på 3 vecker, kan hon ju glömma. ska gå på alvedon och inte göra något. haha. Men alvedon hjälpte inget och det blir bara värre. mamma kommer nog få ringa sjukgymnast och det blir ännu sämre än vad de är. De säger olika alla man går till, så hoppas de blir bra. annars tro jag att nån ska få hugga av axeln på mig.
Känns inte alls bra längre. tro jag håll på bli sjuk igen :/ Hatar de, Ska jag skylla på dej? haha du sa ju att de var ditt fel :P haha Fryser och svettas om vart annat och orkar inte göra någon ting. Men måste vara bra till helgen, vill verkligen inte missa matcherna som vi har på Lördag :P

Vill hon ska komma hit igen. var skit kul.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback