Varför?

Varför just jag? varför.
Jag orkar inte mer. är det inte det ena är det det andra!
Nu då benet blivit bra så ska något annat gå åt helvette....
Var till Pernilla idag för har fått såna problem med armen, känns inte alls bra. har nu fått en läkar tid för detta med. Blir ju bara värre och värre med allt. trodde de skulle räcka med att jag bröt benet i våras men NEJ!
Kan inte sova kan snart inte äns använda denna arm, får se hru det går på träningen i morgon. Går det åt skogen blir det nog ingen match för mig. Känns inte rätt att hålla på när jag vet det kan bli värre. Men Kan ju hoppas det går bra, för vill verkligen inte missa matchen på söndag.
Hon trodde de typ kunde vara något med ledbandet i axeln som töjts ut :/ Men kan ju hoppas det är bara något lätt som går fixa!

Annars idag hade vi prov :S Käntes som de gick rätt så bra faktist, för att vara jag och engelska så var det BRA! Hade bad i dag oxå. var första jag var med på, och käntes sådär, klarade ju de vi skulle göra i alla fall, men typ 30 sek ;P haha Men måste någ ta och köpa nytt.

Efterskolan i dag så var jag ut med gubben. gick hur bra som hellst. kan köra han själv nu, är hur snäll som hellst. Är typ bättre nu än vad han var då han kom. Pappa var med oxå, fast han körde donna. så nu längtar jag till nästa säsong, då är vi på benen och kommer till start!

Längtar till Fredag :)
Kommer bli bäst om du kommer!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback