Länge sen :P

Nu var det ett tag sen jag skrev nåt men nu är det snart lov :D längtar verkligen :) Men lördag känns inte så bra :O kommer ju inte komma mig någon stans. kom typ dö på banan :P haha känns så i alla fall :P haha

har haft en ganska så bra vecka men känns lite jobbigt då de inte riktigt bli som jag tyck :P haha men får väl skylla mig själv :P haha har typ sett film på spv:n  :P hahaa

Idag har vi haft match mot vetarna :P haha gick inte så bra men. var ju första matchen på åre  :P haha
blev typ  2-7 till doM ;o

Imorgon beger jag mig till storuman för att kolla då dom ska spela match :P har ingen ork till att spela :P haha
så jag ska ba med och heeja och hjälpa till lite :P haha kommer bli en rätt så tuff dag :P far typ från åsele 4 och matchen är typ 7 och sen innan den är klar är ju kolckan hur mkt som hellst :p och sen bussresan hem ;) kom ju inte va hemma för 1 i alla fall :P haha ;) sen ska man typ upp kl 8 på lördag för att fara på klubbmästerskap :P kommer gå åt skogen med de :O för står ju typ 240 meter bak :O på ett 1140:P kan dom ju fetglömma att jag kom klara :P haha ;)

Sen så stannar jag i övik på lördag :D Kom bli svina kul ju (A) hehe
kan ju i alla fall hoppas på de ;) pch tro jag typ kom stanna där till typ tisdag om jag har tur :P
sen kan man ju oxå hoppas du får komma hit oxå :D ska jag nog hitta på något kul ;) hehe
Nu ska jag inte säga för mkt men ;)

Det var nog vad jag hade och säga idag ;)
ska nog gå och lägg mig nu..

Heejsansvejsan.
Gonatt




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback