...

jaah vad ska man säga :P har väl varit en rätt så okej dag. men började inte så bra :O hatar verkligen slöjd + att alla mina skaer försvinner :O men hittade de när jag väl började om med all skit :P haha så då blev jag glad igen :P sen så hare vare en rätt bra dag :P men jocke den lilla ja vad ska man säga :O fick fara hem från skolan idag det var inte bara LITE fusk. men så är de ibland vi skyll allt på dej :P haha de blir så bra så :P

Men annars har jag väl inte gjort så mkt elr vi hade fysik prov :O gick väl sådär. är inte riktigt min starka sida men det går ju gramåt. hoppas ba de gick bättre än på biologin annars vet jag inte vad jag gör :O
Annars har jag sutte hemma gjort en massa läxa haha var faktist ganska så kul :)
Sen for jag och lilla emilia ut en sväng :P haha var kanske inte så mkt drag ute ikväll :P är ju ba en torsdag :P haha och emilia b gnäll :O
Hahah tyck du ska fara till han:P jag lova han skull eju typ tappa hackan :P haha

Ne nu tro jag att jag ska gå och lägg mig.



Gonattsitattsi <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback