Looov

Då är klubbmästerskapet avklarat :P gick kanske inte så bra för donna. men vi har något att skylla på ;) haha
annars har jag bara varit hos sandra i veckan :D har varit så jävla nice (a)
ja vad har vi gjort?
Typ varit på stan och kört häst ;P hehe var kul.
Sen har jag haft de kul :P men kanske inte sandra ;) men de får hon då ta och tåla ;)
Vi har oxå emprimentera med våran Pomelo ;) det var ju nåt de oxå ;) hehe  såg mkt på film gjorde vi oxå. men jag minns inte så mkt av de (a) är man så att man somnar under filmen så är de så :P haha Tro jag somna varje kväll ;) hahah känns inte riktigt bra de men ;) gick de oxå :P
Man gick ju inte precis och la sig i någon ordning heller ;)
Det är ju bäst att vara i Övik (a)  
men man gatt ju som fara hem ärifrån oxå :O var inte riktigt lika kul men. Kan ju hoppas du kommer i helgen. men tro de är en svag känsla ba just nu.

När jag kom hem igår så for man ut ganska fort igen;) 
Var med Bästa Emilia och ränte upp och ner :P haha ;) for hem till mig och skulle se film. Men det blev inte så mkt film innan vi for ut igen ;) 
Kvällen var fan BÄST (a)
Men filmen vi såg. höll ju fan på dö ju :O hoppa upp i taket typ. och du ba
- oj nu tro jag de va nån som blev rädd :D 
jaa :O fan va läsltigt de var :P skulle inte vilja ha en sån mamma i alla fall :O haha ;) annars var det en toppen kväll men dom bäst <3

Idag  har jag gjort något jag aldrig trodde jag skulle göra igen..
det jag varit rädd för och jag aldrig mer skulle göra efter det som hände. Men så gjorde jag de :D provade köra mitt lilla vild djur. känns riktigt bra.. man fick gå släp bakom donna först. sen hjälpte pappa mig och fick där fram och höll medans jag skulle prova sitta i vagn bakom han :) Satt där med hjärtat som slog i hundra nitti men det fick bra :O försökte dra några gånger men gick toppan :) måste hålla på med han mer kanske han kommer sig till ro med vagnen igen så man kan börja träna :)
Men känns toppen i alla fall.

Ne nu ska jag gå och se true blood.
 Heejsansvejasan <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback