Måndag :P

Var hemma idag med bara för att va säker på det inte blir värre igen så i morgon beger jag mig till skolan igen.
Känns faktist som en ganska så bra idée :D
Men har lite och ta igen haha

* biologi prov
som vi hade förra veckan :P
* Kemi prov
det har vi till morgon så kanske inte behöv taigen de men ;P haha
* verben
till i dag och dom vi hade förra veckan.
sen har jag säkert mkt mer oxå :P

Men känns bra att fara till skolanigen och få träffa alla :D
och inte bara sitta hemma och se tv:P

Idag har jag i alla fall gjort lite nytta :)
Har varit och hämta hö till hästarna och börjat städa i garderoben =) Så har inte så mkt kläder kvar :P Men det är bra hehe. då får jag nya snart alls som ska bort. är kläder som ska bort :P men är inte allt kommer ännu mer :/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback