Skolan

Tisdag i dag då :) har vare på skolan idag faktist. det käntes väl bra att fara dit. men var inte riktigt rätt. mådde inte riktigt bra idag heller :/ hade gärna varit hemma. Men det gick ju i alla fall :)

Jag gjorde bort två av mina prov idag så ligger inte så längt efter som tur är!
Idag efter lunsch efter provet så satt vi opch hade rätt så kul ;) heheh
Posarna var i farten igen :D
Sööt onga :P

 

 

  
Ni är bäst <3

Efter de så hade vi hk och det gick ganska så fort så vi fick sluta en timme före. så jag och mirella pillrade ner till ishallen till Felicia Emilia jocke och matte :P haha såg ganska så roligt ut de med :P

Ikväll så har jag vare på jägarexamen. det gick väl bra men tycker han har varit väldigt otydlig sist så vi fick ju typ en massa klagningar :O Men gick bra i alla fall :P bäst tro jag nog fikat är ;) Nästa gång ska Felicia ta med sig go fika :D

NJa nu är jag nog ganska så trött så ska nog gå och lägg amig nu.. Heejsan svejsan




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback