SNÖÖÖ

skola i dag då :)
Gick väl ganska så bra :P var rätt kul oxå :P
de har ju snöa hur mkt som hellst ju :O
de var ju minst 10 cm :P

Ja vad har jag gjort er idag?
Nja typ varit ute och kört donna en lite sväng :P gick inte så bra faktist var så mkt klubbsnö så hon såg ut och halta ba typ :P haha men var ut i alla fall :P är nåt hon behöver om jag ska kunna köra hon på klubbmästerskapet på lördag. hehe 
Happy på mig jag ska till sandra :D 
haha 

idag har jag varit och träna för första gången på åratal känns de som :P men de gick bra i alla fall :) 
Fick inte nå ont i benet :D 
Känns riktigt bra ju. tagga man träning på onsdag och tränings matchen mot gubba på torsdag :P haha ;) 
sen bär de av till storuman på fredag :P 


Var ju hur mkt snö som hellst ju :P haha ;) nu är nog vintern här :P haha Vill inte riktigt ha den än men är ju inget man kan göra åt men :P haha


Ne nu måste jag lägga mig så jag orka upp till skolan i morgon :P hehe



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback