Torsdag!

Jaaha vad har man gjort i dag då?
har typ varit ute och kört donna med trollis på släp :P gick väl rätt bra. men han vill ju inte springa :O
sen så provade jag köra han lite idag igen :) men pappa gick därfram oxå. han höll på ur mkt som hellst idag. var inte riktigt lika snäll som igår. men efter en halvtimme kanske gick det mkt bättre och han stressade inte upp sig :9 så innan vi var klar kunde jag gå bak och fram och tillbaka bak i vagnen utan att han skulle springa ifrån mig :P haaahhaaa
sen har jag typ varit hos farmor och farfar en sväng oxå. finns som inte så mkt och göra här :S

Åhhh vad jag hatar mitt liv just för tillfället. är ju ingen mening med något. kan ju lika bra sälja allt och sitta vi datorn i stället. och skita i allt som har med sånt att göra..

Men livet är inte lätt när de är svårt. så kan ju hoppas de blir bättre!!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback