Aj

Snacka om att va klantig elr vad :O
Min han känns typ som den är död elr nåt. gö så J*vla ont. och skyller allt på du jocke. hade inte du gjort de hade jag aldrig behövt kliva upp och ramla ner ju :O haha men men sånt är livet. kan ju hoppas de blir bra snart. handen är typ blå men annars är de ju bra!

Annars så har den här dagen gått super fort, som dom flesta brukar göra! haha men så dåligt ändå, så som du håll på ne du ba visla och tro man inte ska se hur du försöker gömma dej under bordet ;P haha Mes (a)
Hahah sen så var jocke upp på bordet igen och skrev :O Fan ta dej jocke! haha och sen då hah ahan fråga va de stod och ba jaha jag trodde de skulle stå ...... HAHAHH tro jag dör, tur inte jocke hörde de i alla fall ;P haha
Sen på bilden ska jag göra en tusch målning på bilden. den kommer bli syper :D elr just nu ser de ba knäppt ut men vänta ba tills jag blir klar du blir den bäst :D haha sen så tro jag sandra kommer döda mig om hon får veta vad jag gör (a) haha men jag är en snäll flicka (a) thihih
Ne nu måste jag gå och se om jag kan hjälpa handen lite så den får vila lite! haha.
Du kommer få igen jocke vänta du bara :O

PussPuss// Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback