Borta bra men hemma Bäst!

Asså nu har jag kommit hem från noret och det är sjukt skönt! det är bra att va borta med det är verkligen skönt att få komma hem! har blivit mkt skoter körning, men det har varit så konstigt väder. Jag och sanna har ju varit bäst ;) haha skulle ba göra en sak och vi skulle verkligen onte köra fast (a) haha var ju fan de första vi gjorde! men vi klara det ju ändå ;) var upp på berge och sen typ har vi vare till valvattne, sen for vi till gafsele och gratta Viktor då han bliv 17 sen grattade vi och peter och Gabriell för att dom ska ju upp i fjälle i veckan och inte är hemma då ;P så de blev middag och gå fika där! sen var det bastning för hela slanten! hem spelade kort med pontus och elin men sanna blev så trött! (a) sen har typ krina väckt oss varje morgon och det är inte snällt! fy vad arg jag blev. men sånt är livet! igår var vi ut till bläcksjöön. men det var typ inge nice ;P haha sanna skulle fotografera en svan igår ioch men hon ver inte spec bra på de ;) haha man såg den ju knappt :D haha :O
var även upp på berge igår, vi hade just fått upp en sån fin eld! sanna gick hugg och jag kolla på (a) haha man är ju så snäll så!  men då kom pontus och elin och sa vi gatt basta ikväll med dom oxå :O jag hade då verkligen ingen lust med det! men man hade ju inge annat val! men då bestämde jag och sanna vi skulle upp sen och grilla istället efter det! och det gick ju bra var klar före pontan, och vi skulle fara och packa tills dom kom därifrån men det tof gan 40 min :O blev ju galen! sen var vi uppe på berge till typ 12 och pontus den token tog telen och gjorde något som jag verkligen inte tyck om men! ;P haha gjort är gjort ochjag kan inte ända på  he nu ;P haha Undra va du tänkte? ;P haha
Men helgen har då varit bra i alla fall och tur är väl de!
Men det är skönt att ha kommit hem!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback