(=

Då har man varit hemma från skolan idag!
Hoppas de går över så jag kommer mig till skolan i morgon, annars kan ju inte sandra komma, om ett annat så tar jag och går dit ändå!
Hahah men fy så tråkigt det är att vara hemma en hel dag :O fast egentligen harag ju typ söve bort hela dagen ;) haha först sov jag till halv 9 för då vakna jag och kom på jag gatt säga till mamma att anmäla innan kl 10 sen gick jag upp och sov till 12 då jag gatt äta lite, sen låg jag framför Tv:n och hoppades de skulle finnas något bra, men fick se åsa Nisse ett tag, sen typ 2 gick jag upp igen, och sov tills vi skulle äta, så nu har jag kommit fram till att först och främst kommer jag inte kunna sova inatt, sen även att jag har sovit bort så jag kommer inte behöva sova något i helgen ;) det blir ju toppen nu då sandra ska komma :D haha

Men nu är då trollet anmält till Kval den 8 maj, men det är samtidigt som vi ska på komfa läger så får se hur det går, om mamma skjutsar ut mig då jag kommer hem från övik elr hur det blir, vi får se. sen så kommer det nu bli hårdträning för pållarna nu då sandra kommer. först och främst i morgon sen kommer även fredag bli en hård dag för dom. ska köra ut all energi ur dom båda, sedan på kvällen måste dom gå ponnyridning ett tag på byastugan! Sen så är det nu 1 år och 4 dagar sen jag var och hämta krabaten min, tidem har gått riktigt fort. vet inte vars tiden tagit vägen. men nu har han ju fått lite vett i skallen kanske! det återstå att sen den 8de ;P Sen hoppas jag även att min skötare vill va där och hjälpa mig, vill ha stöd av dej <3
 

Sen så kommer sandra troligt viss i morgon om vi har tur =D Längtar redan, känns som det var typ år sen du va här, men dte är ju bara 4 dagar sen (a) haha och helgen kommer bli KUNG :D hoppas pappa får i pluppluppen ;) haha då blir det båtåkning i helgen oxå, det blir bäst, för då vet man aldrig vad som händer och sker ;) haha Men i helgen har jag ju  lova hon att hon får bestämma vad vi ska göra ;) haha och då är det inte så svårt att lista ut de(a) haha

Älskar dej <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback