Knas

haha fan vilken kväll :D
Först tog jag mig och for upp på studiefrämjande, det var verkligen värt, man när sig ju mer på sånt vi gjorde idag än de vi gjort tidigare!
Sen så var jag med gabbe till typ 9. haha sjukt kul man kan ha, som när vi träffa op haha
Då tar han och cyklar in i gabbe och ba
" Hur cyklar du?" Op
" Som men normal människa som du inte är" Gabbe
" mumlade något och cykla iväg" Op
Hahah trodde seriöst jag skulle skratta ihjäl mig såg så sjukt kul ut ;P haha och tonen du hade :D haha
Sen så såg vi två känguru´s hahaha :] ja elr de var kanske inte de, men dom såg ut som två sånna i alla fall (a) haha
Sjukt knas kväll med Bästa Gabbe =D <3

PussPuss// Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback