Måndaah

Denna helg gick ju super fort ju :O men det är så ibland, blev väl inte riktigt som tänkt i fredags men det gick ju över efter typ hundra år ;) att inte hela åsele hörde de är ju bra, men haha ;P snacka om att båda är lika benn ;P haha ja men det är borta ur världen nu :D haha
sen så vaknade vi typ halv 12 (a) då pappa ringde och fråga va vi gjorde ;P haha sen blev det stallet och följde med Marica ut en sväng, så alla hästar fick röra på sig. vad gjorde vi sen, jo just ;P vi skulle ju va barnvakt åt johan (a) haha men tro inte de gick så bra för hon att va barnvakt efter som han kunde göra vad som hellst med hon, typ bära bort hon och så ;P haha tro hon blev lite sur då vi värde och slängde hon i snödrivan;P haha (a) vi är inte alls elaka! hahah sen var vi såg film. trodde jag skulle flygga ur soffan men (a) haha tro det var första gången jag inte sov då vi sett på film ;P haha elr kunde inte sova sist johan och dom var med ;P haha för den filmen sög och sen så var den usel ju! hahah men det var en sjukt kul dag :D tur de är så roligt då du är här :D

Sen söndah morgon åkte vi till umeå! följde med då sandra skulle fara och tävla pärlan och sen då vera körde lillan :D tycker dom ska va heöt nöjd :D tro seriöst jag ska skippa komfa resan så jag kan kvala lill plutten då han gick så bra igår på träningen han fick gå :D elr bra och bra, han slängde ju av mig igen :O tro jag blir galen på han, men det kommer nog gå bra ändå! haha  

Ne nu har jag inget mer tro jag. ska gå och fika lite tårta :D

PussPuss// Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback