Måndag!

Fy vilken dag!
Har hunne göra de jag ska och lite till =)
Träna på kemin ( fast de gjorde jag på vägen hem från skolan (a) ) Hahaha
Sen var det väl kanske datorn som var min bästa vän ett tag =)
Blev de middag, for över på norrstrand kolla då pontus skulle lägga ut nå grejer på blocket, sen var jag in till sanna en tvär sväng innan hon skulle på gympa ;) haha
Kom hem och for faktist ut ohc red en sväng, känner mig riktigt duktig! han behöver verkligen gå! red utan sadel, och de behövdes verkligen, vilken usel balans man har egentligen, men kul var de i alla fall ;P :D







Första gången  på banan. det är snart ett år sen tro jag =)
Har nu oxå varit och ¨mäta lilla plutten, så nu är det bara till att få lite kondis i han så han kan kvala :D


PussPuss// Sabina



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback