torsdag 29/4

gick till skolan idag., och fick då veta vi hade två prov tills idag me det gick ju som de gick ;P haha Annars så tycker jag dagen har gått otroligt fort, men han bli sur en gång idag! men i försif så är det ju inte mitt fel att du skrivit så, och jagbry mig inte längre om nån får veta vad du/ni skrivit!
Sen så tycker jag att matilda sa det lite roligt idag då vi satt och prata om epor och skit ;P haha typ ba ja men när du är klar med din och har kortet ska jag åka i din fluff fluff. haha snacka om att man inte kunde hålla sig för skratt, jag matilda bea gabbe och efter ett tag förstod Rasmus oxå, och ba asså vad tänker ni men. men fy så kul det lät, man kan ju ba inte misstolka de hundra gånger om typ ;P haha (a)
Sen har jag även sutte här och kan fan inte håll amig för skratt, ni beter er ju som om ni vore typ 3 år elr något! men det syns ju hur man ska behandla er oxå. Nog vet jag att du inte tyck om mig. men för det betyder de att du inte behöver bli osm min lillasyster typ! haha men it's not my problem :D haha 





 Sen så blev det inte som tänkt men, du komme rju i morgon i alla fall och det ska man ju va glad för :D <3
 Älskar Dej <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback