torsdag som var fredag enligt mig!

Då komma sandra i går då :D klockan var väl ganska så sen men det spelar ju ingen roll!
Hahaha var ute och gick! tänkte ta ochgå upp till marica men då hon ej va hemma så satt vi på skolan och Gunga :d typ ett tag sen fortastte vi vår färd. var kansk eganska så dött ute, var ba epa raggarna som var ute typ ;P haha vi var typ ute i 3 timmar och gick. men tiden måste ju gått skit fort ju! Snakca om att dom vet hur dom vet hur man skräms oxå :O tro jag skull dö när vi skulle hem! haha :D sen va vi nästan hemma då de körde förbi en sista gång! jag fatt alixom inte tjusningen i och skrämmas ju :O men sjukt kul kväll ;P haha (a)
Sen så kändes de typ som att de va fredag :O har börja bli dagavild tro jag ;P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback