torsdag

Fy skulle kliva upp 6 men vaknade kvart i 7 och fick typ panik. för jag skulle ju duscha. men jag han allt ändå, gick hemifrån i samma tid som vanligt ändå! gjorde nästan klart min klänning :O haha den ser ju förskräcklig ut ju :O men men, sen så har vi varit på föreläsning på bibblan idag ;P haha dom tycker vi var så dålig på prata, och ingen sa nå, men det är ju så. igen våga ju prata i mon klass. ba då de är som vanligt, inte då det är främande folk (a) haha sen så var det språkval, och sen gick jag upp till optikern och beställde tid för syn undersökning. sen så var jag med Gabriella till typ 17 för då for hon till sin mormor och åt middag och jag for och  åt, sen typ kvart i 6 träffade jag henne igen :D snacka om att man kan vara lätt road säger jag ju ba ;P var på snurrgubben. och trodde vi skulle vika oss dubbel av skratt (a) haha så sjukt kul man kan ha. Du är bäst :D sen for vi på ug, var där typ hela kvällen. Fy va kul de va då dom höll p åmed epan, och ahn kom ut sen och var helt vansing och skrek och ja ;P haha men så får man göra ibland ;)
Typ nio ringde pappa och sa jag gatt komma ut. och då hade han varit och hämta bilen :D det kommer ju bli bäst ju :D så nu börjas de med att vi ska kapa den, riva inredningen, och sen ska Löken hjälpa pappa med mot ;P haha  var ute och körde en sväng sen, fy va kul :D sen var det hem och släppa in hästarna ;P

Wiihhooo, i morgon kommer Sandra :D det kommer bli bäst :D Skulle egentligen Fara till umeå med mamma och pappa, men det hade jag ingen lust med. för då hade hon ju inte kunna komma då :D typ 3 ska vi hämta hon i Solberg :D jhaha Marica var så snäll och skjutsa mig dit och hem :D Så sen vet jag ej vad vi ska göra, men sandra har nog säkert något bra att komma på ;P haha som hon ej fick göra sist då han inte ville va hemma ;P haha. men nu jävlar. vill tiden ska gå fort så Bästa sandra kommer Snart :D (a) <3

PussPuss// Sabben <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback