Vilken dag!

 
vaknade typ 5 och kunde inte somna om, men låg typ till just efter 6 gick ner duscha och gick till skolan typ as tidigt för hade inget att göra, men kom typ till skolan tjuog i 8 ;P haha de tar ganska så långtid att gå ändå ;P haha  sen så har väl skoolan varit helt okej, tyck den gick förjävligt fort, man kan ju bero på några saker, först så gick jag och gjorde allt annat än vad jag skulle, silvan gjorde typ lika men hon fick typ frånvaro ;P haha men inte jag (a) är man bäst elr ;P haha sen kan ju de gått så fort för någe annat oxå ;P haha (a)
Vi fick sluta en kvart tidigare idag, och tänkte jag skulle vänta tills gabbe sluta innan jag tänkte gå, men sen så börja jag gå, men blev så lat så jag ringde mamma (a) haha så hon hämta mig, sen satt jag och kolla på då molly och lovisa spelade Wii sen vart de datorn (a)
Mamma var så snäll idag så vi åt från TG ;P haha sen så for vi tillbaka med Mollys väska och sen så for vi upp och kolla lägenheten :) den var sjukt stor och sen så fick vi hjälpaoch dra bort tapeten från vägen :D haha att de kan va så underhållande att förstöra någonting :D
For typ hem och satt mig vi Tv:n och typ halv 10 bestämde jag mig för att jag gatt gå ut och gå, kunde inte sitta inne längre, så då tog jag och gick en sväng upp på samhälle, och runt och hem igen, så det blev väl en timme ungefär, och nu sitter jag här innan jag ska krypa i kojs!

Vet inte vad det blivit med mig? sen i torsdags på lovet har  jag börja gå, förstår mig inte på mig själv! och att jag börja gå till skolan är ju ett under, har ju alltid klaga på att jag inte orka cykla, och nu helt plötsligt så går jag :O det är ju helt sjukt! men det är ju bra i alla fall ;) haha

Har köpt mig en majblomma oxå ;D haha Molly frågade mig då vi var uppe på samhälle en dag, så jag köpte en ;P och kom hem och lovisa va vill du köpa en majblomma? Oj jag glömde bort att hon oxå sålde (a) haha
Ne nu måste jag nog krypa i kojs så jag inte är så trött i morrn!


» bea

haha jag kan hålla med om det där med att det är så underhållande att förstöra något;)

2010-04-16 // 21:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback