Vilken helg!

helgen har gått hur fort som helst =) men kul har den vare =)

Fredag var jag med olivia josefine, jerry jens och Erik ;P haha det var ju kul de med, hahaa, jag villl ha olivias hund (a) sen så gjorde jag någonting jag aldrig kommer att göra om, det var ju så sjukt hemskt, trodde vi skulle dö elr nåt! haha sen så i går så var jag iväg till övik för att mäta lill plutten min, han är ju så sjukt liten ju :o 1.24.7 cm hög ;P men han har ju några år kvar att växa (a) haha men klev typ upp 6 och kom hem kl 3 :p haha så det var en heldag där! Följde sedan pappa på pizzan, för ville ej va hemma, men for fort därifrån ;p då Vera, Frida, Olivia, Josefine kricken och Jerry for ;P haha det var typ nice de med! men i slutet var det bara jag, Vera och Frida kvar ute ;P men dom var så tråkig så halv 12 gick dom hem ;P haha så sen for jag på pizzan sen var jag ute till typ 2 för då blev jag less och började gå, men då kom Tove och fråga om jag ville åka hem. så det var tur =D vaknade då halv 11 i morse, klev upp och for till backe en sväng, var väl inte så¨spec kul för vi skulle tvätta Grävarn, men sen så fick vi åka HAHAHA det är så sjutk kul att sitta i skopan och snurras runt runt runt, haha sen så är Axa typ ja jag vet inte, hon verkar tycka om allt som låter högt, för hon skulle stå uppe på maskin då man körde ;p haha 
Så det var en lite från helgen ;P =)
Hade hoppas på att träffa dej, men inte då ;P haha får bli en annan gång ;P =D

PussPuss // Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback