Yeea

Yeea. då var denna dag bort gjord oxå =) hade inte tänk fara till skolan, men det var en sak som drog så jag tog alvedon och gick till skolan ändå (a) haha men dagen har gått fort, och vet ej vad det varit med alla, typ hur mkt överskotts energi som helst ;P haha men kul har det varit, sen på slöjden så har jag börja måla :D bilden kommer bli skit bra :D <3 sen var jagoxå upp till optikern idag och skulle kolla synen, och jag hade rätt, de är 3 år sen jag bytte glasögon och kolla ögonen, så nu ska jag få nya :D men det är lika svårt varje gång att hitta nya, tycker jag inte passa i några, men det blir nog bra tillslut. sen for jaghem, fick så ont i huve så jag trodde huve skulle sprängas :S men det gick bra, knarka lite alvedon går det bra ett tag i alla fall, sen typ kom vi på arvid fyllde är i dag så vi har hunne vare till gafsele en sväng oxå :D = en dag till med massa tårta :D och nu så måste jag nog ta och fixa gympa kläderna tänkte jag skulle va med i morgon! känns som år och dar sen. men blir bra ändå.

Hahah jag vet du tyckte jag var elak då jag gjorde de och gav dom låtarna, men du är ju så duktigt så de går ju ba inte att motstå, men jag vet att du älskar mig ändå <3
Sen hoppas jag att du kommer i helgen! elr jag har bestämt de, så du har inge annat val än att komma, det kommer bli bäst då :D <3
Ne nu har jag inge mer att säga

PussPuss// Sabben




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback