Yes =D

Fan va skönt de va =) var så jävla nervös så de va inte sant, satt där, gick väl ganska så fort, men satt och kolla igenom typ hundra gånger kändes de som men. till slut så lämnade jag in, och tyckte de tog sån tid och trodde jag hade mer än tio fel och ba jag som skulle kugga. men som fan hade jag inte 10 så jag klara mig :D fan va skönt de är, efter jag fått sett de blev man typ lugn igen. var typ så stressad så det var inte sant men tur man får ha :D
Så efter så köpte mamma glass åt oss :D så det var bäst =D var sedan ute en sväng men gick hem vi typ 8, elr mamma fick hämta mig ville inte gå (a)
Sen så har jag fixat så nu ska jag ta och fixa epa :D haha fett Nice (a)
Sen så var det några här idag som skulle lära oss boxing men var ej med, för min hand (a)  sen så är det ju dom som tro man inte ser hör elr fattar något, men visst fortsätt. ;P haha Ni är så dåliga (a)
ne nu ska jag gå se true Blood sen blir det sängdax

PussPuss// Sabben <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback