allt och inget (:

idag har man följt farmor och farfar till lövås, skulle egentligen sätta upp en hästhage, men de tar vi den dan jag ska dit med dom, så låg under trappan och läste alla helges jakthistorier, skit kul, men fattar inte hur han kunde gå så jävla mkt :O helt sjukt. Men Coolt ändå (: sen då jag sutte och läst alla historier så somna jag (a) haha men de får man, gick och la mig typ halv2 och sen vaknade jag typ kvart över 7 ;P  men nu är man pigg ;P

där låg jag och läste typ hela dan ;P     framsidan på den 25 sidiga häftet med alla jakt historier (:

När jag kom hem så var det ba att byta kläder och då begav vi oss till övik (: och hälsade på Tobias och Gerda, tog en stund att hitta för tommy hade inte riktigt förklara rätt, men det gick ju till slut ;P  så då var vi där, och det var en sjukt fin lägenhet och stor var den (: träffade även katterna,

Leker lite med katten, gjorde backflip ;P
sen följde även tobias med oss till åsele för han skulle hit i helgen, så Gerda stannade kvar då hon skulle jobba i helgen!

:D


Sen vill jag till övik i helgen :O men det verkar ju bli som att jag kommer få sitta hemma!
Vill inte, jag vill fara på folkrace :O
Inte bra, kommer tjata ihjäl mig känns de som :/ men jag VILL DIT!


PussPuss// Sabben




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback