bäst (:

Så då var denna helg bortgjord (: den har varit super kul (: synd det alltid ska bli för mkt för dig! det blir inge kul då, men det har gått bra ändå (: var då vare lite överallt tro jag (: men det har  ju varit super ändå, lördag så blev det ner till jonas, då sanna och dom var där, men då han ville till sveja så for vi upp till fredrik en sväng iställe, men tro han fick i sig lite för mkt elr nåt, för blev inte alls kul där, så först for Marina och Katja, sen marica och då kadi och dom skulle fara for jag med, träffade katja och Marina igen så följde med dom (: och det var super kul :D men var inte ute så länge, lite synd faktiskt, men kommer fler gånger, kom hem 1 (:
sen så luktar min tröja Ganska gott (:
Jag och Marina var parfym testare igår ;) det var sjukt kul (: har då inte samma smak i alla fall ;P

och idag har vi vare på 40 fika då pierre fyllde år förra helgen, sen har jag hunne med hästarna oxå (:

Trollpojken (:

sen blev det att fara upp till fredrik då han fyll år idag (: men stannade då mamma coh dom for (: och då kom sanna charlotte, sen var även Marina där, hon kom just då jag kom, så satt vi där och kolla på hulken (: var även ut en sväng med Fabbe (: sen satt jag där, och hoppades.. ;) haha sen tog jag och gick hem (: såg klart hulken och nu sitter jag här (:

Sööt

PussPuss// Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback