Började bra (:

Igår var man upp till fredrik en sväng, blev mkt folk där och sen typ for vi atill pizzan satt där typ och ja, haha kul var det i alla fall, misstolk till tusen, och sen då dom inte hörde rätt ;P haha Sjukt kul, sen skulle vi en sväng upp till petra, men var typ inget där, och fredrik tyck de va tråkigt så vi gick tillbaka till fredrik igen (: var mkt roligare där. men var inte kvar där så spec länge, då jag skulle upp till övik idag! men gick typ just efter tolv, och de gick ju bra var skönt ute så gick super att va ute och gå, men behövde inte gå så långt innan Malin kom och fråga om jag ville åka hem (: så det var ganska skönt (: är ju en bit att gå (: Så tackar så mkt för de :)

Ställde klockan på08.15 så jag skulle hinna vakna innan fredrik och tobias skulle hämta mig, elr jag skulle ringa typ halv 10 men vaknade kl 10 och fick värsta paniken, men de gick ju bra, dom var ju uppe och skulle hämta bilen sen hämta mig så han ju med i alla fall (: så har varit i övik hela dan. och kul har det varit :D tur jag fick fredrik att fara (: och sen fick jag ju han även att köra dit i morgon :D han är bäst :D alltså min och charlottes humor måste ju va bäst, vi skämta och skratta´men fredrik fatta inte elr så blev han sur! ÅHH SUR brukar det låta från han då ;P haha :D sen for vi och åt, och var förbi tobias så han följde oss och åt pizza (:


Ikväll kom vi hem 9 skjutsade charlotte på jobbet sen for jag hem, och lugna ner mig lite och sen tog jag cykeln ikväll och for upp till fredrik igen, men han var inte hemma, så då kom Marina och Katja så var ute och åkte bil med dom är tills fredrik kom hem, då for vi upp dit och det var lugnt vi satt och spela dj hero, kan ju säga att det var inte min starka sida ;P haha men kul var det, men for hem tidigt idag då jag ska upp tidigt i morgon och iväg till övik igen (: känns toppen :D tummen upp för det :D
Ni är bäst <3


PussPuss//Sabben



du måste skicka bilderna åt mig :) detta va en dag att minnas, speciellt matkriget vi hade jsg å fredrik ;D

2010-08-08 // 07:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback