Data nörd?

tro jag gått och blivit en riktig data nörd, gör ju inge annat än att sitta vi den, men har ju blivit bättre nu då skolan börjat, för då sitter jag ju inte ela dagen i alla fall, och sen kvällen är väl tänkt man ska göra något, men ikväll är de så att jag ska va barnvakt! men just nu är mormor här, och tror hon ska få va kvar en stund till, kanske till och med lägga kristina, för då blir det lätt att passa dom sen ;)

sen så är det inge bra alls att fuska så mkt som jag gjort idag, blev både fusk till lunch och middag. och lovar det känns ganska så bra i magen efter! men är riktigt nöjd ändå, har hållit på i en vecka drygt nu och har ju gått ner ganska så mkt för att va jag oxå, så tycker de är super :D


det är oxå ganska så skönt att ha fått hem bärbara datorn oxå, för då kan man ju sitta i princip vars som hellst :)
Sööt<3

PussPuss// Sabben




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback