(:

upp i morse och skulle upp till sjukgymnasten, gick väl bra där. men fattar inte vf dom inte kan fatta! jag kan inte göra hur mkt som helst med armen, det gör jo ont, och när man tränar upp nåt ska man inte ha typ 15 olika övningar man ska göra om typ 5 gånger, kommer ju ta kål på mig själv, men får väl se de kanske går ändå! Men Men får väl se vad som händer, ska tillbaka på fredag nästa vecka (:

Sen har man vare till sanna en sväng, gick ut med exo och då skulle jag ta med mig axa men då följde bamse med oxå, och han är ju typ döv så han gjorde ju precis som han ville, så i slutet fick jag lov att springa ikapp han och ha koppel på han oxå, så dom fick dela på de jag hade med mig ;P haha gick super de med (:



Men nu försvann de bra vädret, jag som tyckte de skulle va fint så man kunde fara på stamsjön, men icke då!

PussPuss// Sabben




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback