?

asså, vilket tjafs de varit på skolan idag, byttgrupper hit och dit, men se de har ju gått ändå hade vare bra med 2 timmar hål innan lunch, men ikke blev de så! det blev HK som tänkt och gick ju de med, haha :)
sen idrotten jag hade på elevvalet, gick ju inte så bra då jag inte får anstränga benet :/ tycker verkligen inte om det! och sen han jag inte mer än upp på skolan igen så börja de krångla så börjar halta igen och usch blir bara less på benet nu! känns nästan som de är bättre att ta fram kryckorna igen, men ne dom är som ba ivägen.
efter skolan så följde jag med Gabbe och Silvan en stund var med då dom skulle äta, sen for jag då hem för började bli hungrig själv!
Kom hem och sen blev det att äta och sen begav vi oss till gafsele då ludde fyll år idag (:
Grattis till dej :)


Sen är jag ganska så jävla less på hur du håller på! du vill ju inte jag ska prata med hon, så är ju lika bra jag låter bli då!
Får ju höra en massa skit snack annars om saker jag inte sagt ett skit om!
Men kommer ju gå så långt så jaa... de får man väl se vad som händer!


PussPuss// Sabben



» Johan

Du vill ju inte prata me hon så länge du inte ska fara till fittoscar eller förstöra för oss!

2010-08-24 // 20:52:18

Jag tror lilla Johan har lite problem, verkar vara som han har nån äganderätt på Sandra mitt råd är att skita i både Sandra och Johan

2010-08-25 // 08:57:02
» Johan

Vem äre som är så jävla feg så "den" inte vågar skriva sitt namn? DU vet inte ett skit om vad som hänt så tycker du ska knipa din käft ganska hårt :)

2010-08-25 // 16:34:21

Tycker du ska va ganska så tyst oxå, för du vet inte hela sanningen du heller johan!

För de att jag aldrig prata med hon mer än då, är ett jävla skit snack!

2010-08-25 // 16:44:06
» Johan

Vet mer än du tror

2010-08-25 // 16:49:59

Lillla Johan har stora problem. Jag vet en hel del också jag känner då båda betydligt mycke bättre än han. Meen det största problemet är väl att han sitter här och skriver till dej Sabina om saker han inte ens har att göra med. Han är bara rädd ./MATILDA

2010-08-26 // 15:00:29
» Johan

Haha du tror du känner sandra bättre än mig?

Vad ska jag vara rädd för Matilda? Säg mig det

2010-08-26 // 15:40:20
» Johan

Och förresten. Hur gammal är du? Borde inte du växt ifrån det där att bry sig om någon annans bråk?

2010-08-26 // 15:43:03

Jag stör mig faktiskt ganska mkt på det här... Det är väl klart att Johan känner mig bättre då vi varit tms i 5 månader och tillbringat i stort sett hela sommarlovet tillsammans!

Tycker inte att dom som inte har nåt med det här att göra behöver komma och lägga sig i.

Och lite konstigt ifall Johan inte har nånting med det här att göra eftersom största delen av bråket handlar om han?

jaja...

2010-08-29 // 17:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback