epa fix

blev väckt i morse oxå, hade verkligen inge lust att kliva upp men det var ba till att kliva upp och följa och hämta nå plåt runtjärn vinkeljärn på ÅMV. sen hem hoppa ner i epan och börja skruva lös väsellådan och de igen, för att få in mellan axeln, sen så få tillbaka allt igen, blev lite ändring men inte mkt, så nu går den i alla fall (: sjukt kul, haha men sen såg vi ju att ingen tank, men de gick ju bra att köra ändå ;) haha men tro inte de är så bra men, haha
och nu vet jag inte vad jag ska göra, har inget att hitta på, så funderar på att hoppa in i duschen och sen ba va lat tills jag ska följa gabbe på bio :) har värkligen längtat efter att få se sista filmen av twilight ;D

sen somnade jag igår, vilket inte alls var bra :/ men men sånt är livet ;P
Sööt

PussPuss// Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback